venerdì 4 ottobre 2013

ZPRÁVY ZE ŠKOLY- 2.A


Letos jsme dokonce dostali rozvrh hodin, minulý rok jsme ho neměli a já jsem stále přemýšlela co tam v té škole celý den dělají. Letos už ho máme!
Co je zajímavé všimněte si : žádná přestávka kromě oběda. Oběd je pod slovíčkem MENSA. Přestávky si řídí paní učitelka vrámci hodiny sama. Ptala jsem se F. jestli jim na přestávky zvoní. Z toho co říkal jsem pochopila, že jen někdy. Tak to bude asi na konci a na začátku vyučování. Taky si paní učitelka trochu postěžovala na naší letošní první třídní schůzce, že se děti často ptají, kdy už bude přestávka. Já říkám. No jo bodejt´, když jim po 45 minutách nezazvoníte.
Aktivity jsou rozdělené po dvou hodinách kromě tělocviku, výtvarky - ARTE a hudební výchovy-MUSICA. To je zrovna docela škoda. Hlavně ten tělocvik- MOTORIA. To mě mrzí nejvíc. Děti se potřebují hýbat,  ale na to už čas není. Zatímco vše ostatní je důležitější. Ve středu ráno mají například dvě hodiny náboženství- RELIGIONE. Nebo víry, nebo jak bych to přeložila. Kromě italštiny- ITALIANO a matematiky- MATEMATICA mají tedy ještě historii -STORIA
, vědy - SCIENZE, angličtinu - INGLESE.


M.







Nessun commento:

Posta un commento